Ramille kuulu varmaan hyvään. Hän on 5-10 vuoden päästä fiksumpi ja hyvä saalistaja. Hän tekee varmaan jotain kivaa jossain päin maata. Ram on muuttunut varmaan aika paljon, hän on kasvanut ja oppinut. Emmä nyt oikein tiedä miten hyvin kirjassa eletään mutta toivon että yhtä hyvin ku viime lukemalta.:)
MOI AMANDA !! :D
VastaaPoistaMoro Amanda. Kirjotat ihan hyvin ja näin... Eipä sitten muutaaa.... Moro1
VastaaPoista