Manskubanskun blogi
keskiviikko 12. lokakuuta 2011
Tehtävä 4
Ramille kuulu varmaan hyvään. Hän on 5-10 vuoden päästä fiksumpi ja hyvä saalistaja. Hän tekee varmaan jotain kivaa jossain päin maata. Ram on muuttunut varmaan aika paljon, hän on kasvanut ja oppinut. Emmä nyt oikein tiedä miten hyvin kirjassa eletään mutta toivon että yhtä hyvin ku viime lukemalta.:)
keskiviikko 5. lokakuuta 2011
3tehtävän vastaus:
Lukukirjani, Ram löytää synnyinsijansa on aika mielenkiintoinen ja kivikautinen. Kirjani on sarjan toinen kapple.
1. Ram on nuori tyttö jonka vanhemmat ovat kuolleet ja asuu pikkuveljen kanssa saarella. Peni on saaren koira jolla on pentuja. Klenkku on Jamin ystävä, Klenkku on jalkavaivainen ja hänellä on vähän ystäviä. Mutta takaisin Ramin seuraan. Ram joutuu huolehtimaan pikkuveljestä Jamista.
1. Ram on nuori tyttö jonka vanhemmat ovat kuolleet ja asuu pikkuveljen kanssa saarella. Peni on saaren koira jolla on pentuja. Klenkku on Jamin ystävä, Klenkku on jalkavaivainen ja hänellä on vähän ystäviä. Mutta takaisin Ramin seuraan. Ram joutuu huolehtimaan pikkuveljestä Jamista.
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
2 tehtävän vastaus:
1) harmaa,sininen ja ruskea. Harmaa, koska heidän elämä on rankkaa ja surullista. Sininen, koska he asuvat saarella meren keskellä. Ruskea, koska he asuvat teltoissa ja tiet ovat ruskeita.
2)Kuvaisin elokuvan Alajärven saarella.
2)Kuvaisin elokuvan Alajärven saarella.
1 tehtävän vastaus:
Blogin luominen oli hauskaa. Lukukirja on ihan okei esikatsasteltuna ja ensimmäinen kappale oli ihan mielenkiintoinen. Kirjassa ja historiassa on molemmissa puhuttu kivikauden ihmisistä, asunnoista, aseista ja asuista. Lukukirjan nimi on: Ram löytää synnyinsijansa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)